tisdag 24 maj 2011

Tomhet!

Hej på er! Idag väntar inga positiva inlägg, för jag är inte på alltför bra humör just nu. Jag har varit på dåligt humör sedan igår kväll och känner mig tom. Anledningen till att jag känner mig tom kan dock vara att jag ägnat mer tid åt arbete än vänner på sistone och därigenom känner man sig ensam. Jag kan ju dock inte förneka vad en av mina största idoler inom kändisbranschen en gång sa: "Ibland är det bra att vara ensam, ingen kan såra en". Jag har väldigt svårt att känna förtroende för andra, så de som har mitt förtroende kan vara glada för det.

Imorgon är det dock teater igen för sista gången den här terminen, så jag har åtminstone något att se framemot. Tyvärr ser veckan mörk ut för övrigt, men jag får försöka sysselsätta mig med något. Någonting jag ska försöka göra den här veckan är att simma, men om och när det blir av återstår att se. Ikväll ska jag dock tvätta håret noggrant och sedan sova med en massa småflätor för att få vågigt hår till imorgon. Egentligen är jag inte så fåfäng att jag måste fixa håret, men då det är sista dramalektionen vill jag vara extrafin. Det kommer vara ansträngande att fixa håret dock och det kommer ta timtal, men fin får lida pin som man säger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar