tisdag 10 maj 2011

Ny pärm!

God kväll på er! Är allt väl? Jag mår lite upp och ner just nu, men har haft en helt okej dag. Som vanligt var jag först på Resursteamet och sedan åkte jag till Chris för att hämta mina "Yu Gi Oh"-kort. Jag stannade en stund hos honom och gav honom tack för helgen, innan jag rörde mig mot tunnelbanan. Trevligt nog fick jag dock sällskap och slapp bära på allting själv, för han skulle mot Solna och hjälpte mig bära fram till tunnelbanan. Att bära på en svart tung väska och sedan en ännu större röd väska var tungt, men gick vägen. När jag sedan kom hem tog jag mig en sval dusch och gick sedan mot Vällingby Centrum för att hämta ut ett paket jag fått. För en tid sedan beställde jag nämligen en pärm med plastfickor att ha mina samlarkort i, så den har äntligen anlänt. Hela eftermiddagen har dock gått åt till att sortera kort, men jag har kommit en bra bit på vägen och känner mig nöjd med vad jag presterat hittills. Att sortera kräver koncentration, men det går bra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar